Reklamace a záruční podmínky
Přijetí reklamace
Je nám velmi líto jestli potřebujete zboží reklamovat.
Zde najdete informace, jak v takovém případě postupovat.
- Zboží určené k reklamaci musí být v čistém stavu. To znamená důkladně očištěné od bláta, hlíny a jiných nečistot. Důkladně zkontrolujte botu i pod stélkou, často je tam písek a jiné zajímavé věci. Zboží které toto nesplňuje, nemůže být z hygienických důvodů přijato k reklamaci. Zboží vám bude vráceno.
Doručení reklamace
- Zboží je potřeba nám zaslat na provozovnu (Lysá nad Labem), a nebo osobně přinést. Zboží zasíláme k posouzení – čeká se na postup - zvažte, zda je daná reklamace oprávněná. Velmi často se setkáváme s důvody neoprávněných reklamací, které nás stojí čas i peníze.
Záruka a životnost
- Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání (charakter chůze, použití dětských odrážedel, ježdění na skluzavce a podobné aktivity) obuv je zde vystavována mechanickému poškození – okopání, obroušení podrážek – následné prodření boty. Obuv velmi trpí při lezení po čtyřech a klečení. Tato případná poškození nemohou být důvodem k reklamaci. Nezapomeňte, že v žádném případě nelze zaměňovat záruční dobu s životností obuvi, která je závislá na způsobu a intenzitě používání obuvi. Při intenzivním použití může být životnost obuvi výrazně kratší jak záruční doba.
Včasná reklamace
- Vada nebyla reklamovaná v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo nadále užíváno a předáno k reklamaci, až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné odlepení boty atd. a celkově o plně využité obuvi. I v takovém případě nemusí být reklamace uznána. Pozor i na nevhodně zvolenou obuv. Vada může být způsobena i nesprávnou péčí o obuv a její materiál - skladování ve vlhku, absence impregnace a krémování, praní, nevhodné čištění, aplikace barvicích prostředků, sušení u zdroje tepla, v sušičce či fénem, nadměrné vystavení slunci, neodborný zásah kupujícího a jiné.
Reklamace se řídí obchodními podmínkami, odstavcem VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ a VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Pro uplatnění reklamace využitje formulář, který je přílohou č. 1 Obchodních podmínek.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Barefoot-Store, Masarykova 2062, 289 22 Lysá nad Labem
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
Reklamace zboží
Vrácení/výměna zboží